De ce sa alegem storcatorul Philips HR1855

storcator philips 011

Datorita campaniei Castiga timp cu Philips de pe Gustos.ro sunt fericita (si mandra posesoare) a unui revolutionar storcator de fructe Philips HR185 primit spre testare. A fost o bucurie foarte mare pentru mine pentru ca eu si familia mea incercam sa ducem un stil de viata cat mai sanatos, iar sucurile proaspete din fructe si legume sunt preferatele noastre mai ales in sezonul cald.

Si cum nu puteam sa-l tin doar pentru mine, impart si cu voi, cititorii mei, experientele mele pana in prezent cu acest nou ajutor de nadejde in bucatarie. Recunosc ca a fost dragoste la prima vedere cand l-am scos din cutie: dimensiuni mici deci imediat i-am gasit loc in bucataria mea, recipient transparent deci voi putea vedea usor pulpa extrasa, un design ergonomic fara multe „infolorituri” deci cu bun gust si si colac peste pupaza mai este si rosu, culoarea mea preferata. Si a primit primul plus astfel de la mine. Parca imi si soptea: „Nu ma subestima ca nu sunt mare ca ceilalti, doar pune-ma la incercare sa vezi ce pot”. Copii cand l-au vazut l-au si botezat: Robo-Philips asa ca asa i-a ramas numele. Cand am citit specificatiile tehnice m-am convins ca Robo-Philips nu este o „ea” (si aici ma gandeam la mine care atunci cand gatesc mai vorbesc si la telefon, mai schimb si postul la televizor sa mai vad o stire deci ma misc cu incetinitorul) cum credeam eu datorita culorii rosii ci este un „el” foarte rapid cu un motor puternic de 700 W. Deci plusul numarul 2 si inca o confirmare a zicalei ca esentele tari se tin in sticlute mici. Asa ca ne-am pus pe treaba si le-am preparat copiilor sucul lor preferat din morcovi si mere. Nici nu pot sa va spun cat de repede a durat totul: am extras 2 litri de suc cat timp a recitat fetita mea 2 strofe dintr-o poezie in limba araba, fara galagie prea mare, fara mizerie pe tot blatul de bucatarie datorita suprafetelor netede ale aparatului. Si daca nu a trebuie sa sterg pe langa aparat sau de pe capac nimic asta a fost un mare plus pentru acest storcator de fructe.Merita inca 2 stelute pentru curatenie si facilitatea in operare.

storcator philips 053

Suc de mere si morcovi

3 mere intregi
2 morcovi curatati de coaja
1/2 de lamaie fara coaja

Se storc fructele aleatoriu cu storcatorul de fructe,apoi bucurati-va de un suc natural.:)

Am luat fructele stoarse la maxim si le-am pus pe un servetel. Spre surprinderea mea, fata de vechiul aparat folosit de mine, cu Robo- Philips nu a ramas pe servetel decat foarte putin suc din pulpa extrasa lasand pulpa mai seaca si mai putin lichida. Am pastrat extrasul si am facut mai tarziu din el un piure de fructe si legume.

storcator philips 045

Plus ca a stat lipit de blat cu ventuzele lui de parca zici ca era lipit cu surper-glue. Si-i dau astfel si a 5-a steluta. La cat de mult suc a facut ma asteptam sa o ia la fuga pe blat dar nu s-a clintit din loc voinicul datorita picioruselor cauciucate!

storcator philips 013

Pentru curatare m-am imprietenit cu Tehnologie QuickClean prin care am sters storcatorul intr-un minut cu un burete de bucatarie. Datorita sitei electropolisată cu suprafete netede curatarea a fost extrem de facila neramanand nici o bucata din pulpa in ea, deci neintampinand greutati la curatare. A 6-a steluta pentru QuickClean.

storcator philips 058

storcator philips 056

storcator philips 065

Si am trecut la dezasamblat. Deja ma gandeam ca aici o sa-i gasesc un minus, dar m-a suprins iarasi placut. Conmponentele se dezasambleaza extrem de usor si se pot spala ori sub un jet de apa ori se pot chiar baga in masina de spalat vase. Nu aveti nici o grija, piesele nu se strica! Si ii dau steluta numarul 7 pentru asamblare si dezasamblare usoara!

storcator philips 016

A 8-a steluta vine pentru tubul de alimentare XL, de 75 mm care permite stoarcere fructelor si legumelor mai mari fara a fi nevoie sa le tai mai intai cum se intampla la celelalte aparate de pe piata. Bineinteles ca, la fel ca oricare storcator care se respecta, Robo- Philips este dotat si cu un accesoriu de impingere a alimentelor.

storcator philips 033

Inca 2 stelute i le dau pentru ca la acest storcator pot face foarte usor si repede retete de slabit.Cu ajutorul lui am preparat o supa rece cu putine calorii, din cateva foi de varza alba, praz, rosii si putin ulei de masline foarte repede si nu mai astfel nici o scuza in a nu tine un regim alimentar atunci cand simt nevoia, justificand ca retele de slabit sunt complicat de facut si ocupa mult timp.

Supa rece de legume

300 gr varza alba
1/2 praz
4 rosii
1/2 lingura ulei de masline
verdeata
1 mar(optional)

Se pun pe rand legumele in storcator si-l lasam cateva secunde sa-si faca treaba.:)

storcator philips 079

Ma bucur ca putem economisi timp cu acest aparat atat eu cat si familia mea. Cu totii trebuie sa recunoastem ca intotdeauna vom tine undeva intr-o debara, aparatele care se asambleaza greu si au un timp de functionare lung pana a ajunge la rezultatul dorit si le vom folosi extrem de rar. Asa ca eu ma bucur sa spun, ca Robo-Philips va ocupa tot timpul un loc fruntas in bucataria mea datorita caracteristicilor sale prin care va prepara extrem de rapid si cu eforturi minime sucurile dorite.

storcator philips 083

Ca o concluzie generala Storcatorul de fructe Philips HR1855 este unul de 10 stelute care te ajuta sa adopti un stil de viata sanatos!

Tag-uri:, , , , ,

3 gânduri despre „De ce sa alegem storcatorul Philips HR1855

  1. Colceag Mirela Florentina 22/05/2013 la 8:17 am Reply

    ce haios este aparatul. Prin descrierea ta m-ai convins si pe mine sa-l incerc:) mersi pentru articol

  2. adnia 22/05/2013 la 7:17 pm Reply

    felicitari pt premiu! si eu am primit tot un storcator de fructe si sunt foarte multumita de el!

  3. Timea 31/05/2013 la 10:01 pm Reply

    Minunata prezentare!

Lasă un răspuns

VOLUNTAR IN SPITAL

...zilnic desenǎm zâmbete pe feţele copiilor spitalizaţi

"Slujitorul" un blog al păstorului David (duţu) Miclea

Slujitorul lui Dumnezeu in Evanghelia lui Hristos, ca sa va intareasca si sa va imbarbateze in credinta voastra.. (1Tes.3:2)

Find Happiness In A Changing World‎

ionelikphoto

Arta fotografiei...

...o VISătoare...

....iubesc fericirea...caut la nesfârşit vise frumoase şi pline de înţelepciune în iubire....

iLiceu

referate gratis pentru elevii de liceu

Desculta prin viata...

Daruiti un zambet in fiecare zi!

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Roxana Barla

Nu merge in spatele meu, s-ar putea sa nu conduc. Nu merge in fata mea s-ar putea sa nu te urmez. Mergi langa mine si fii prietenul meu.

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Dorian`S Blog Suburbia iBraila

O soțietate fără prințipuri carevasăzică că nu le are

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Parerea mea

Conform definitiilor legale, in Romania organizarea si functionarea POLITIEI si PROCURATURII sunt asociate orgaizatiilor criminale (crima organizata)!

Miscarea 2.0 face bine

The greatest WordPress.com site in all the land!

Ganduri Spuse

"Un copil poate oricand sa-l invete pe un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce-si doreste!" (Paulo Coelho)

EARTH CHANGE MZ

Viziunea mea asupra omului nou este cea a rebelului in cautarea SINELUI, a fetei lui adevarate. Un om pregatit sa arunce toate mastile, toate caracterele prefabricate, toata ipocrizia, gata sa arate lumii cine este el cu adevarat. Si daca va fi iubit sau condamnat, respectat sau huiduit, incoronat sau crucificat, pentru el va fi acelasi lucru, fiindca A FI TU INSUTI este cea mare binecuvantare a EXISTENTEI. Un om adevarat, sincer, care cunoaste IUBIREA si COMPASIUNEA intelege ca oamenii sunt orbi, inconstienti cu spiritul adormit ~ OSHO (CARTEA DESPRE BARBATI)

Carmen's handcraft

Cadouri croşetate manual.

Bisofficiallan

World in your eyes!

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

faramoft

you, me and the rest of the world

domnu' io

Courage doesn’t always roar. Sometimes courage is the little voice at the end of the day that says I’ll try again tomorrow. ~Mary Anne Radmacher

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

Cenaclul ROMANTICII (Migdale Marius)

Prolog: Poate că Iubirea nu face Pământul să se învârtă... Dar face ca scurta noastră călătorie prin viaţă să merite!

Blogul lui Haplea

Retete usor de preparat, ieftine si delicioase

Cooking in Sens

Living, Drinking and Eating in Burgundy

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

ASTRODEVA

Omul ar trebui să ia cunoaşterea de la Soare, Lună şi stele. R. W. Emerson

Aripi străvezii

Just another WordPress.com site

Tu1074's Blog

Tu sunt eu... - IDEALURILE SUNT CA STELELE: S-AR PUTEA SĂ NU LE ATINGEM, DAR NE POT CĂLĂUZI ÎN VIAȚĂ. – NECUNOSCUT

funnystuffaroundbrasov

Poze amuzante si tot felul de lucruri ciudate :))))

Stropi de suflet

Aurora Georgescu

Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Tiparo

Te ajutăm să găseşti cadourile perfecte pentru cei dragi

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Briose - Torturi - Prajituri

Ustensile si accesorii pentru briose, torturi, prajituri (decupatoare, stantatoare, sucitoare, hartii briose, forme din silicon termorezistent, cartoane torturi/ prajituri, decoratiuni personalizate, printari comestibile, etc.)

A Sweeter Thing

Arome din bucataria mea

